Mijn Blog
Start met bloggen voor (veel) meer bezoekers naar je website
Blijft het aantal bezoekers van je website achter, waardoor je nog niet zoveel aanvragen voor je bedrijf ontvangt? Een hele effectieve manier om meer mensen naar je website te trekken is door te gaan bloggen. Via je blogs komen veel meer mensen in aanraking met jouw aanbod, waardoor uiteindelijk het aantal klanten zal gaan stijgen. Hoe dit precies werkt, leg ik je uit in deze blog. Waarom bloggen voor je bedrijf als je al goede webteksten hebt? Misschien denk je, maar ik heb al een website, waarop mijn aanbod helder
3 Tips voor het genereren van meer leads
Krijg je nog te weinig leads binnen via je website? Dat is vervelend, zeker wanneer dit langere tijd duurt. Zonder leads zijn er immers geen verkopen. Het is goed om te beseffen dat de bezoekers van je website doorgaans niet bij hun eerste bezoek al contact met je zullen opnemen. Meestal moeten ze meerdere keren in aanraking komen met je bedrijf, voordat ze dit zullen doen. Ze moeten je eerst leren kennen, gaan waarderen en vertrouwen. Dit is een proces waar je aan zult moeten bouwen. Gelukkig zijn er verschillende
Content marketing voor zelfstandig ondernemers, uitbesteden of zelf doen?
Content marketing is een vorm van online marketing waar iedere zelfstandig ondernemer werk van zou moeten maken. Of je nu schoonheidsspecialiste, bloemist of eigenaar van een webwinkel bent. Het is dé manier om op te vallen tussen al die andere bedrijven die min of meer hetzelfde aanbieden als jij. Online zichtbaarheid wordt steeds belangrijker, sterker nog, wanneer je niet voldoende zichtbaar bent, dan wordt het bijzonder lastig om voldoende klanten te krijgen. Maar ja, die content maken, waar haal je als drukbezette ondernemer de tijd vandaan? En wat nou als
Online marketing voor kleine bedrijven en ZZP´ers, is het zinvol?
Het uitvoeren van online marketingactiviteiten is zeker niet alleen zinvol voor grote bedrijven. Ook wanneer je een klein bedrijf hebt, ZZP´er bent of starter, is het goed om aan de slag te gaan met online marketing. Met een klein budget is er namelijk best veel mogelijk. Met een slimme strategie en dito uitvoering verhoog je je naamsbekendheid en bereik je een groter publiek. Zo zal je bedrijf stapje voor stapje groeien. In deze blog geef ik tips hoe je als ZZP´er of kleine ondernemer heel gericht kunt werken aan een
ChatGPT in het Nederlands: wat is het en hoe werkt het?
Inhoudsopgave Ineens was het daar, zo leek het: ChatGPT, de chatbot waarmee je ook in het Nederlands kunt communiceren. Inmiddels is dit door het bedrijf OpenAI ontwikkelde taalmodel niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Je hoort en leest er volop over en steeds meer mensen gebruiken het, bijvoorbeeld voor studie of voor werk. Ook als tekstschrijver kom ik ermee in aanraking uiteraard. Dus tijd om hier eens een blog aan te wijden! In deze blog vertel ik je onder meer wat ChatGPT is, wat je ermee kunt
Wat is een tagline en waarom heeft je bedrijf er eentje nodig?
Heeft jouw bedrijf al een heldere tagline? Nee? Dan is het de hoogste tijd om er eentje te bedenken. In deze blog vertel ik je wat een tagline precies is, wat zo´n zinnetje kan toevoegen aan je bedrijf en hoe je een goede tagline kan bedenken. Inhoudsopgave Wat is een tagline? Een tagline is een kort en krachtig zinnetje dat aangeeft wat jouw bedrijf doet. Het gaat hierbij dus om de activiteiten van je bedrijf. Daarmee is het iets anders dan een slogan. Een slogan geeft aan waar je bedrijf