Mijn Blog
Waarom testimonials zo belangrijk zijn voor het succes van jouw website
Voor ieder bedrijf is een sterke online aanwezigheid heel belangrijk. Sterker nog, het wel of niet online voldoende zichtbaar zijn, kan echt het verschil maken
Blogtips voor Beginners: Hoe maak je een succes van je blog?
Het starten van jouw eigen blog kan best een spannende aangelegenheid zijn. Of je nu je passie wilt delen, je eigen bedrijf wilt promoten of
Een ghostwriter inhuren voor je bedrijf, waarom zou je dat doen?
Veel bedrijven maken tegenwoordig gebruik van de diensten van een ghostwriter. En dat is niet voor niets. Het succes van je bedrijf hangt voor een
Huur een content creator in en laat je website groeien met boeiende content!
Als zelfstandig ondernemer willen we allemaal graag een succesvolle website. Zo eentje die dagelijks bezocht wordt door een groot aantal bezoekers en die aan de
Ontdek de kracht van storytelling
Vind je het lastig om je doelgroep te bereiken met boeiende content? Om de aandacht van je websitebezoekers te trekken en vast te houden, is
Taalondersteuning voor dyslectische ondernemers: Het belang van duidelijke en aansprekende teksten
Het ondernemerschap is een uitdagende reis, waarbij je te maken hebt met successen en tegenslagen. Het vraagt ook om een breed scala aan vaardigheden. Maar
Hoe je als kennisondernemer online beter zichtbaar wordt
Als kennisondernemer kan het best een uitdaging zijn om jezelf goed in de markt te zetten. Je hebt immers geen tastbaar product om te laten
Copywriting tips voor het schrijven van teksten die omzet opleveren
Wil je graag betere teksten schrijven, die overtuigend zijn en ervoor zorgen dat mensen enthousiast raken van jouw aanbod? Door gebruik te maken van de
Overtuigende webteksten schrijven? Pas de 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini toe!
Wil je teksten op je website die impact hebben en overtuigend zijn? Maak dan gebruik van een bewezen strategie: schrijf je teksten op basis van
Hoe ontwikkel je een sterke propositie voor je bedrijf?
Het ontwikkelen van een sterke propositie is belangrijk om jouw product of dienst goed in de markt te zetten. Heb je je propositie niet helder,
Een tekstschrijver voor je website inschakelen: is het de moeite waard?
Misschien twijfel je of je een tekstschrijver voor je website moet inschakelen. Waarom zou je iemand anders iets laten doen wat je misschien zelf ook wel kunt? Toch kan het uitbesteden van je webteksten aan een professional veel voordelen opleveren. Goede webteksten zijn namelijk veel meer dan alleen wat mooie woorden op een scherm; ze zijn zeer bepalend voor de uitstraling van je bedrijf en het succes van je website. Een tekstschrijver zorgt ervoor dat jouw boodschap duidelijk en aantrekkelijk overkomt, dat je beter vindbaar bent in Google en dat
De kracht van Evergreen Content: Hoe tijdloze blogs eindeloos voor je blijven werken
In een snelle wereld waarin alles voortdurend verandert, is het verleidelijk om content te schrijven over de laatste trends, zodat je snel de aandacht trekt. Maar heb je er weleens over nagedacht hoe het zou als je content kunt creëren die vandaag én over vijf jaar nog steeds als interessant en relevant wordt gezien? Dat is de kracht van evergreen content: Blogs die ook jaren na publicatie nog steeds waarde blijven leveren aan je doelgroep. In deze blog leg ik je graag uit waarom evergreen content slim is voor je
Publiceren op social media of je website: wat werkt het beste?
Als tekstschrijver krijg ik regelmatig de vraag: “Waar trek je nu meer bezoekers mee – social media of je website?” Eigenlijk hoef je niet te kiezen! De beste resultaten behaal je als je beide combineert. Social media en je website vullen elkaar namelijk goed aan. Hieronder vertel ik waarom ik als tekstschrijver liever kies voor een combinatie en geef ik tips om hier het meeste uit te halen met platforms zoals LinkedIn, Instagram en Facebook. 1. Je website als stevige thuisbasis. Je website is het vaste punt waar bezoekers altijd
Website klaar? Tips om te blijven werken aan je website zodat je goed zichtbaar wordt!
Een splinternieuwe website, compleet met pakkende teksten en een mooi design – het voelt alsof je je er als startende ondernemer nu helemaal klaar voor bent. Je zou denken dat het nu alleen nog wachten is op bezoekers en klanten die vanzelf binnenkomen. Maar helaas, de realiteit is anders. Online gevonden worden vraagt om meer dan alleen een mooie website; het vraagt om regelmatige inspanning. Door te bloggen, aan SEO te werken en backlinks op te bouwen, verhoog je de kans dat je website steeds beter zichtbaar wordt. Hieronder lees
Vice versa – Wat betekent het, hoe gebruik je het, wat zijn synoniemen en hoe spreek je het uit?
Vice versa – het is een uitdrukking die je vaak voorbij ziet komen. Maar hoe zit het met de betekenis, spelling en het gebruik ervan? Voor veel mensen blijft het wat verwarrend. In deze blog leg ik het je graag uit, zodat je “vice versa” correct kunt gebruiken in je teksten. Inhoudsopgave Wat betekent vice versa? De uitdrukking “vice versa” komt uit het Latijn en betekent letterlijk “nadat de beurt is omgedraaid.” Het verwijst naar een tweezijdige of omgekeerde relatie. In het Nederlands gebruiken we het om aan te geven
10 Veelgemaakte fouten bij het bloggen en hoe je ze vermijdt!
Regelmatig zie ik dat veel mensen – ondernemers én bloggers – dezelfde fouten maken bij het bloggen. Op zich niet zo gek, want bloggen lijkt soms gemakkelijker dan het is. Maar het is wel zonde, want op deze manier levert het bloggen je niet zoveel op als je zou willen. Om jou te helpen, heb ik de 10 meest voorkomende fouten bij het bloggen voor je op een rij gezet. Met handige tips, zodat jij deze fouten niet hoeft te maken! 1. Geen doelgroep voor ogen hebben Veel bloggers schrijven